Stiu ca vine iarna si e o perioada dificila pentru gasit/mentinut un serviciu, dar si pentru ca vin cheltuieli mai mari. De aceea repet despre abonamentele mobil sau internet: legea romaneasca e clara si clientul poate inchide inainte de termen contractele de telefonie mobila sau internet sau cablu – si astea sunt primele de reevaluat in caz de buget personal ce intra la stramtoare.
Legea a fost promulgata din 2010 de presedintele tarii. Folositi-o pentru ca este pacat sa cedati si sa le platiti sume de bani aberante!
Daca firma de telefonie mobila / internet refuza sa dea curs legii va sfatuiesc sa faceti :
1. explicati lor inca o data, faceti o cerere scrisa si inregistrati-o la sediul lor, unde le amintiti de
Legea 161/2010 pentru modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului si a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori.
2. PLANGERE LA OPC
3. Sa-i dati in judecata si recuperati banii /cautati mediatori deja specializati pe asta
Multi angajati mizeaza pe ‘naivitate’ – pana la urma din asta si traiesc.